• 19-06-2010, 22:04:25
    #1
    Beyler kasa yı acıyorum bios vs. sayfaları acılıyor windows gelmiyor.gücenli mod,ms dos da açılmıyor.pc deki verileri nasıl kurtarabilirim.
  • 19-06-2010, 22:09:08
    #2
    açılınca ntrldr eksik diye bir ibare veriyormu yoksa resetliyormu kendini Windows Kurulumunda Bölümü silmeden dosya sistemini olduğu gibi bırak deyip ayrı bir dizine windowsu kurar iseniz verileriniz silinmeden format atabilirsiniz
  • 19-06-2010, 22:13:56
    #3
    windows gelmesı gereken yerde ekran kararıyor sonra oyle duruyo pc
  • 19-06-2010, 22:15:32
    #4
    Mini XP diye Cd den boot edebilen XP var oradan dosyalarinizi kurtarabilir veya windowsu uzerine kurabilirsiniz.

    ERD Commander isimli programda isiniz gorur veya diskini baska bir bilgisayara baglayabilir oradan alabilirsiniz dosyalarinizi
  • 19-06-2010, 22:16:40
    #5
    Elinde windows cd si var ise tak format atmadan bilgisayarımı onar diye kısma gel ve sistem geri yükleme çalışıyor mu diye bak .

    Birde çöken işletim sistemi neydi ?
  • 19-06-2010, 22:18:14
    #6
    Harddiskini başka bilgisayara tak.
  • 19-06-2010, 22:18:23
    #7
    CD üzerinden çalıştırılan sistemler var, bunların içinde Hirens'in son versiyonları da dahil. Bunlardan birini indirip, CD'ye çekip veri kurtarmada kullanabilirsiniz. Mini XP, Mini Vista şeklinde de isimleri geçiyor nette. Bulamazsanız yine yardımcı olabilirim.
  • 19-06-2010, 22:21:45
    #8
    işletim sistemi windows xp pro.yardımlarınız için saolun deniycem şimdi.
  • 19-06-2010, 22:42:09
    #9
    ' reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press key '

    yazısı geldı xp cd sini takınca

    bir tusa basınca gene aynı yazı geliyor