• 19-06-2010, 22:47:23
    #10
    Bios'a girdikten sonra bilgisayarın CD üzerinden açılmasını seçmelisiniz. Burada ve burada resimli anlatımlar var.

    Ama dikkat edin, yanlışlıkla tüm bilgileri silebilirsiniz.
  • 19-06-2010, 22:58:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Win xp cdsini takın

    Format atar gibi hddyi secin, kur size bicimlendirme yapılsınmı diye sordugunda dosya sistemini aynen bırak diyin ,

    Böylelikle dosyalar kalacak yeniden işletim sistemi kuracak.

    Dikkat : format atmıyoruz yani diski bicimlendirmiyoruz, sadece yeniden xp kuruyoruz,
    Dikkat : dosya sistemini olduğu gibi bırak diceksiniz.

    Başarılar.
  • 19-06-2010, 23:03:17
    #12
    Hdd cıkar baska makınaya tak .
  • 21-06-2010, 02:51:41
    #13
    ERD Commander öneririm.