Bios'a girdikten sonra bilgisayarın CD üzerinden açılmasını seçmelisiniz. Burada ve burada resimli anlatımlar var.
Ama dikkat edin, yanlışlıkla tüm bilgileri silebilirsiniz.
Windows çöktü verileri nasıl kurtarabilirm?
12
●2.577
- 19-06-2010, 22:47:23
- 19-06-2010, 22:58:38Üyeliği durdurulduWin xp cdsini takın
Format atar gibi hddyi secin, kur size bicimlendirme yapılsınmı diye sordugunda dosya sistemini aynen bırak diyin ,
Böylelikle dosyalar kalacak yeniden işletim sistemi kuracak.
Dikkat : format atmıyoruz yani diski bicimlendirmiyoruz, sadece yeniden xp kuruyoruz,
Dikkat : dosya sistemini olduğu gibi bırak diceksiniz.
Başarılar.