• 13-06-2010, 12:53:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, özel çözünürlük atama diye birşey varmış. Nvidia GeForce FX ekran kartım ile nasıl özel çözünürlük atarım ?
  • 19-06-2010, 02:28:36
    #2
    Hm arastirdim ama boyle bisey goremedim sizin yapmak istediginiz olay nedir.