Özel çözünürlük atama - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Özel çözünürlük atama
1
●
689
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Özel çözünürlük atama
13-06-2010, 12:53:22
#1
Lewi
Üyeliği durduruldu
Merhaba, özel çözünürlük atama diye birşey varmış. Nvidia GeForce FX ekran kartım ile nasıl özel çözünürlük atarım ?
19-06-2010, 02:28:36
#2
MuGi
Hm arastirdim ama boyle bisey goremedim sizin yapmak istediginiz olay nedir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler