Konu
Özel çözünürlük atama
13-06-2010, 12:53:22
#1
Lewi
Üyeliği durduruldu
Merhaba, özel çözünürlük atama diye birşey varmış. Nvidia GeForce FX ekran kartım ile nasıl özel çözünürlük atarım ?