• 10-07-2007, 00:39:23
    #1
    arkadaşlar 3 aylık laptopta ölü pixeller oluşmaya başladı.
    2 gün önce bir taneydi fakat şuan artmış durumda 3-4 adet kadar var.

    Markası hp.
    Yarın servisi arayıp sorarım fakat sabaha kadar sabredemedim.

    Ölü pixellerde direk ekran değişiyor mu ? kaç ölü pixelde değiştiriyorlar ?
    Kaç günde değiştirirler ?
    Bu konuda bilgi verecek varmı acaba


    Sabaha kadar içimi rahatlatacak birileri varsa msj atabilir
  • 10-07-2007, 00:43:57
    #2
    Ölü pixellerin tamiri yok diye biliyorum öyle bi sınır olmaması lazım

    Kaç günde olur sorusunada fazla uzatmayacaklarına eminim
  • 10-07-2007, 00:48:58
    #3
    Sınır var diye bir yerde okudum.Fakat ölü pixel garantisi veren firmalar direk değiştiriyormuş.Fakat şuan kağıtları bulamadım belki yazar umuduyla bakcaktım.

    Yarın servise gideyim,inşallah kısa sürede halledeler.1 ay felan derse laptop bırakmam artık tüm pixeller gidene kadar kullanırım
  • 10-07-2007, 00:51:25
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    direk aklıma hp geldi

    hp de garanti en kısa 1 ay diyorlar o sebepten bende götüremedim

    geçmiş olsun
  • 10-07-2007, 00:56:42
    #5
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk aklıma hp geldi

    hp de garanti en kısa 1 ay diyorlar o sebepten bende götüremedim

    geçmiş olsun
    Desene elimizde patladı
    Yarın arayım gerekirse gideyim.Diycem kaç günde olur.
    Masaüstü'de şuan sorunlu.of hp of bi daha hpden birşey alırsam
  • 10-07-2007, 01:01:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    biz dersde gördük iso bilmem kaç kurallarına göre 10-15 civarı ölü pixel normal karşılanıyordu
  • 10-07-2007, 01:05:47
    #7
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz dersde gördük iso bilmem kaç kurallarına göre 10-15 civarı ölü pixel normal karşılanıyordu
    10-15 çok değil mi
    monitör siyah benek benek çok cins duruyor
  • 10-07-2007, 01:14:18
    #8
    Misafir
    4 5 tane yeter ya sen dert etme git bi hele servise
  • 10-07-2007, 01:50:35
    #9
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Desene elimizde patladı
    Yarın arayım gerekirse gideyim.Diycem kaç günde olur.
    Masaüstü'de şuan sorunlu.of hp of bi daha hpden birşey alırsam
    aynen benim pc nin ekran kartı yanık o yüzden ben de götüremedim laptopu bnm ekran haşat aslında çok beter ama napalım