• 10-07-2007, 02:02:01
    #10
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 5 tane yeter ya sen dert etme git bi hele servise
    Gitcemde şimdi adam derse 1 ay sürecek

    Gangstamonu,benim pc'ninde ekran kartı sorunlu
  • 10-07-2007, 02:14:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yoksa biz kardeşmiyiz
  • 10-07-2007, 02:20:36
    #12
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoksa biz kardeşmiyiz
    hehe
    harbi 1 ay sürerse ekran komple kararana kadar vermem
  • 10-07-2007, 02:21:41
    #13
    Misafir
    yaw gidin bi ekran kartı alın sizde haaa
  • 10-07-2007, 02:26:45
    #14
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw gidin bi ekran kartı alın sizde haaa
    Para yok.Sen al ikimize
  • 10-07-2007, 04:13:36
    #15
    ya bende ay önce lg lcd ekran aldım pc ıle bırlıkte
    sıfır pıksel garantısı vardı 2 tame pıksel ölü cıktı distiribütöre gidip değiştirmek falan istemedım
    ama sımdı arkadan sorunlar verdiği için değiştiricem
    bazı markalar tüm ürünlerine garantı verıyor bazıları belli modellere
    yasada normalı 3-4 olması lazım dıye bılıyorum
    4 üstü falan ayıplı mal sayılıyo garanti kapsamı içinde değişmeleri lazım ama
    yınede fırmaya göre değişebılır olaylar
    lg 3 yıl garantı verıyor sıfır piksel hata garantısı
    phılıpsınde bazı modellerınde var sıfır pıksel hata garantısı
  • 15-07-2007, 15:57:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    15 aydır HP pavilion kullanıyorum hiç bir sorunu yok cillop gibi maşallah
  • 15-07-2007, 16:20:57
    #17
    Geçmiş olsun 1 ay felan sürer bencede.
    Neden oluşuyor acaba bu ölü pixeller?
  • 15-07-2007, 16:28:54
    #18
    EmiRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun 1 ay felan sürer bencede.
    Neden oluşuyor acaba bu ölü pixeller?
    Ekrandaki görüntüler ufak ufak noktaların birleşmesiyle ve renklenmeyle oluşuyor.Pixellerden birisi çalışmayınca siyah kalıyor yada başka bir renkte ve sabit olarak durduğu için ekranda sırıtıyor.