Konu
Laptap'ta Ölü Pixeller var
10-07-2007, 01:05:47
#7
Varista
saho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz dersde gördük iso bilmem kaç kurallarına göre 10-15 civarı ölü pixel normal karşılanıyordu
10-15 çok değil mi
monitör siyah benek benek çok cins duruyor