saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz dersde gördük iso bilmem kaç kurallarına göre 10-15 civarı ölü pixel normal karşılanıyordu
10-15 çok değil mi
monitör siyah benek benek çok cins duruyor