• 19-05-2010, 10:21:39
    #1
    bu ara netbook almayı düşünüyorum ama bazı netbooklarda 3g var bazılarında yok ne farkı var?
    yani 3g olmayan netbooklarda wınn tarzı modemler kullanamıyor muyuz?
    ya da 3g li netbook lar daha mı hızlı ağlanıyor internete ?


    Teşekkürler
  • 19-05-2010, 10:31:07
    #2
    3g olan netbooklar ekstra bir cihaza ihtiyaç duymadan internete bağlanabilir.

    3g olmayan netbooklar ise wınn tarzı modemlerle bağlanır.
  • 19-05-2010, 10:48:02
    #3
    peki 3g li netbook aldığımızda sadece sim kart mı alıyoruz internete bağlanmak için ?