bu ara netbook almayı düşünüyorum ama bazı netbooklarda 3g var bazılarında yok ne farkı var?
yani 3g olmayan netbooklarda wınn tarzı modemler kullanamıyor muyuz?
ya da 3g li netbook lar daha mı hızlı ağlanıyor internete ?


Teşekkürler