• 08-02-2010, 21:38:45
    #1
    Ekran kartının paylaşım özelliğini nasıl kapatabilirim.Sanırım ramden yiyiyor?
    1gb normal 512 paylaşım.
    ram 4gb 2.9x kullanılabilir olarak gözüküyor.
  • 08-02-2010, 22:31:24
    #2
    Merhabalar

    Xp kullanıyorsanız zaten max 3 gb görür.

    Eğer xp kullanmıyorsanız BIOS dan graphics boyutunu düşürebilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam max 256 mb verilebiliyordu.

    Kolay Gelsin.
  • 08-02-2010, 23:00:52
    #3
    win7 var.Bir bakayım.
  • 08-02-2010, 23:46:29
    #4



    http://www.pcstats.com/articleimages...au13_bios1.jpg

    bu seklide ayarlayabilirsiniz