Ekran kartı paylaşım düşürme - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekran kartı paylaşım düşürme
3
●
4.347
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Ekran kartı paylaşım düşürme
08-02-2010, 21:38:45
#1
Chile_Mix
Ekran kartının paylaşım özelliğini nasıl kapatabilirim.Sanırım ramden yiyiyor?
1gb normal 512 paylaşım.
ram 4gb 2.9x kullanılabilir olarak gözüküyor.
08-02-2010, 22:31:24
#2
helperman
Merhabalar
Xp kullanıyorsanız zaten max 3 gb görür.
Eğer xp kullanmıyorsanız BIOS dan graphics boyutunu düşürebilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam max 256 mb verilebiliyordu.
Kolay Gelsin.
08-02-2010, 23:00:52
#3
Chile_Mix
win7 var.Bir bakayım.
08-02-2010, 23:46:29
#4
MuGi
http://www.pcstats.com/articleimages...au13_bios1.jpg
bu seklide ayarlayabilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler