Merhabalar

Xp kullanıyorsanız zaten max 3 gb görür.

Eğer xp kullanmıyorsanız BIOS dan graphics boyutunu düşürebilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam max 256 mb verilebiliyordu.

Kolay Gelsin.