Konu
Ekran kartı paylaşım düşürme
08-02-2010, 22:31:24
#2
helperman
Merhabalar
Xp kullanıyorsanız zaten max 3 gb görür.
Eğer xp kullanmıyorsanız BIOS dan graphics boyutunu düşürebilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam max 256 mb verilebiliyordu.
Kolay Gelsin.