Fanla İlgili
3
●409
- 30-01-2010, 16:10:43Laptopumun sol altında fan yeri var. Isınınca fan 2dk. çalışıyor sonra duruyor. hep böyle yapıyor. Sesi gıcık etmeye başladı. Ben bunu daha düşük hızda sürekli çalıştırsam bir sorunla karşılaşabilirmiyim?
- 30-01-2010, 19:56:46maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demekki bir sorun varki duruyor tabiki sorun yaratabilir. Fan yanabilir, fan yandıkdan sonra tabiki iç donanıma zararı olabilir bence hemen bir teknik servise götür. - 31-01-2010, 00:11:50Merhaba;
Laptoplarin fanlari surekli calismaz zaten. Devirli olarak belirli zamanlarda calisir. Herhangi bir sorunla karsilasmazsiniz. Eger bir sorun oldugunu hissediyorsaniz ya bir teknik servise gonder işinin ehli olan kişilere tabiki. Biz 9 yildir bu işle ugrasiyoruz dilerseniz servisimizede gonderebilirsiniz karar sizin. - 31-01-2010, 21:04:11komşumun bilgisayar dükkanına verdim. 4 - 5dk ayarladılar falan şimdi bir problemim yok. yorum yapanlara teşekkürler