• 30-01-2010, 16:10:43
    #1
    Laptopumun sol altında fan yeri var. Isınınca fan 2dk. çalışıyor sonra duruyor. hep böyle yapıyor. Sesi gıcık etmeye başladı. Ben bunu daha düşük hızda sürekli çalıştırsam bir sorunla karşılaşabilirmiyim?
  • 30-01-2010, 19:56:46
    #2
    maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptopumun sol altında fan yeri var. Isınınca fan 2dk. çalışıyor sonra duruyor. hep böyle yapıyor. Sesi gıcık etmeye başladı. Ben bunu daha düşük hızda sürekli çalıştırsam bir sorunla karşılaşabilirmiyim?

    Demekki bir sorun varki duruyor tabiki sorun yaratabilir. Fan yanabilir, fan yandıkdan sonra tabiki iç donanıma zararı olabilir bence hemen bir teknik servise götür.
  • 31-01-2010, 00:11:50
    #3
    Merhaba;

    Laptoplarin fanlari surekli calismaz zaten. Devirli olarak belirli zamanlarda calisir. Herhangi bir sorunla karsilasmazsiniz. Eger bir sorun oldugunu hissediyorsaniz ya bir teknik servise gonder işinin ehli olan kişilere tabiki. Biz 9 yildir bu işle ugrasiyoruz dilerseniz servisimizede gonderebilirsiniz karar sizin.
  • 31-01-2010, 21:04:11
    #4
    komşumun bilgisayar dükkanına verdim. 4 - 5dk ayarladılar falan şimdi bir problemim yok. yorum yapanlara teşekkürler