Laptopumun sol altında fan yeri var. Isınınca fan 2dk. çalışıyor sonra duruyor. hep böyle yapıyor. Sesi gıcık etmeye başladı. Ben bunu daha düşük hızda sürekli çalıştırsam bir sorunla karşılaşabilirmiyim?