sizi kınıyorum arkadaşlar.
herkes aynı şeyi gevelemiş. biri bişey söyler ötekisi onaylar aynı şeyleri yazar.
ben bu konuyu bi soru sormak için açtım. soruma cevap veren mantıklı açıklayan bir tane şahıs yok.
konuma yorum yazan kişi benim konum içerisinde eleştiriliyor.
çok garip...
Core 2 Duo, Core Duo 2 farklı mı?
12
●1.880
- 26-01-2010, 00:45:58Üyeliği durdurulduSen yazılan yorumlardan birşey çıkartıp algılayamıyormusun doğru olanı?
Bir arkadaş demiş ki;
Core Duo 2 diye işlemci yok.
Ben de ve bir kaç arkadaş dedi ki;
Core 2 Duo çift çekirdek işlemcidir.
Sen şimdi burdan sorduğun soruya yanıt çıkartamıyormusun? - 26-01-2010, 01:00:47Eposta Aktivasyonu Gerekmektepeki sen konuya yorum yazarken konuyu okuyup algı yeteneğini kullanamıyor musun.JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu oku bakalım senin yazdığın
benim soruma cevap mı bu.Alıntı
forumu sohbet odası gibi kullanmayın.
--
bide karşıma çıkmış artis artis konuşuyorsun.