sizi kınıyorum arkadaşlar.
herkes aynı şeyi gevelemiş. biri bişey söyler ötekisi onaylar aynı şeyleri yazar.

ben bu konuyu bi soru sormak için açtım. soruma cevap veren mantıklı açıklayan bir tane şahıs yok.

konuma yorum yazan kişi benim konum içerisinde eleştiriliyor.

çok garip...