Vista'ya format atıp XP yükleyecegim. ama vistadaki windows mail'i nasıl yedekleyecegim.yardımcı olabilecek olan var mı. tabi bu yedek xp de calısır mı?
birde windows mailde gelen kutusundaki bazı mailler silinmiyor hata veriyor haliyle oyle kalabalık yapıyor bunları nasıl silebilriim
Vista'da Outlook Express Yedekleme
5
●1.216