• 30-12-2009, 14:42:17
    #1
    Vista'ya format atıp XP yükleyecegim. ama vistadaki windows mail'i nasıl yedekleyecegim.yardımcı olabilecek olan var mı. tabi bu yedek xp de calısır mı?

    birde windows mailde gelen kutusundaki bazı mailler silinmiyor hata veriyor haliyle oyle kalabalık yapıyor bunları nasıl silebilriim
  • 30-12-2009, 15:12:03
    #2
    C:\Users\KULLANICIADINIZ\AppData\Local\Microsoft\O utlook


    Klasörü içindeki tüm verileri alınız. Outlook yedekleri sadece .pst ve .ost uzantılarından fark eder. Xp, Vista, Windows7 de alınmış olan yedeklerinizi tüm windows işletim sistemlerinde kullanabilirsiniz.
  • 30-12-2009, 15:33:17
    #3
    hocam bu dediginiz klasör icinde bi tane Accounts isimli bos klasörle Outlook.pst dosyası var. bunlar yeterli mi? baska gizli dosya vs varmıdır acaba ?

    birde xp de bunu nereye atacagız atar amaz sorunsuz calısacakmı
  • 30-12-2009, 15:42:21
    #4
    Outlook.pst dosyasının boyutu nedir ?

    Xp ;

    C:\Documents and Settings\K.ADINIZ\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
  • 30-12-2009, 16:16:08
    #5
    265 kb
  • 30-12-2009, 16:25:33
    #6
    Deneme amaçlı o yedeği alıp başka bir pcde denermisin 256 kb az geldi fiyasko olabilir.