hocam bu dediginiz klasör icinde bi tane Accounts isimli bos klasörle Outlook.pst dosyası var. bunlar yeterli mi? baska gizli dosya vs varmıdır acaba ?

birde xp de bunu nereye atacagız atar amaz sorunsuz calısacakmı