• 29-12-2009, 14:21:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar başlattan veya görev yöneticisinden kapat deyince pc kapanır gibi oluyor ancak reset atıp yine açılıyor.Combofix denedim olmadı

    ""başlat -> çalıştır ekranına regedit yaz.
    gelen ekranda HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop menüsü altında
    AutoEndTasks ve AutoEndTask değerini 1 yap""


    Denedim yine olmadı..Sistem: XP.....Sizce ne yapmalıyım?
  • 29-12-2009, 14:23:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Fisini cek ve tekrar fisi bagla ,acildikdan sonra kapatmayi dene bakalim !Eger gene olmazsa ben sana caresini diyim ! ama bunu bi dene ilk !
  • 29-12-2009, 14:25:31
    #3
    User Profile Hive Cleanup kurmanizi öneririm, Geriplanda "uphclean.exe" olarak calisir, Her sorunu çözer demiyorum, ama kullanıcı profillerindeki registry'e yazıp kapatma sırasında olan sorunlar ile ilgili geç kapanma veya kapanmama sorununu çözüyor. Deneyebilirsin

    http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
  • 29-12-2009, 14:36:34
    #4
    DerDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fisini cek ve tekrar fisi bagla ,acildikdan sonra kapatmayi dene bakalim !Eger gene olmazsa ben sana caresini diyim ! ama bunu bi dene ilk !
    Maalesef olmadı powera basmadan kapanmıyor
  • 29-12-2009, 14:44:13
    #5
    Esenyel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    User Profile Hive Cleanup kurmanizi öneririm, Geriplanda "uphclean.exe" olarak calisir, Her sorunu çözer demiyorum, ama kullanıcı profillerindeki registry'e yazıp kapatma sırasında olan sorunlar ile ilgili geç kapanma veya kapanmama sorununu çözüyor. Deneyebilirsin

    http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
    Maalesef bu da olmadı.Kaspersky ve advenced sistem core ile tarattım virüs var mı diye hiçbir şey yok....
  • 29-12-2009, 14:47:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Pm ile sana ilettigim sekli bir dene bakalim onun muhakkak olmasi gerekiyor.
    Eger yine olmassa bana Bilgisayarin ozelliklerini ve isletim sistemini bildir caresini bulalim .
  • 29-12-2009, 14:49:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kasanın yan kapağını aç.. Orada bir saat pili göreceksin. O pili çıkar.. Bütün elektrik irtibatı kesik olsun bu esnada.. 1 kaç dakika bekle ve pili yeniden tak.. ingilizce biliyorsan bios'u kendine göre ayarla bilmiyorsan "Save" kısmında "Load Default Settings" veya "Load Optimal Settings" gibi bişey olacak. onu yap. Ondan sonra bios'u kaydedip çık.. Bakalım ne yapacak. Pek anlamıyorsan bu işlerden fazla biosu kurcalama.

    Bu işlem bios resetlemedir.
  • 29-12-2009, 14:50:08
    #8
    En son yüklediğin driverları kaldırıp dene. bazen o yüzden sorun çıkarabilir
  • 29-12-2009, 14:54:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teknolojist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kasanın yan kapağını aç.. Orada bir saat pili göreceksin. O pili çıkar.. Bütün elektrik irtibatı kesik olsun bu esnada.. 1 kaç dakika bekle ve pili yeniden tak.. ingilizce biliyorsan bios'u kendine göre ayarla bilmiyorsan "Save" kısmında "Load Default Settings" veya "Load Optimal Settings" gibi bişey olacak. onu yap. Ondan sonra bios'u kaydedip çık.. Bakalım ne yapacak. Pek anlamıyorsan bu işlerden fazla biosu kurcalama.

    Bu işlem bios resetlemedir.
    Evet bende bunu iletmistim daha once basima geldigi icin bunu denemesini soyledim ise yarar ins yaramazsa dedigim gibi pc ozellikleri ve isletim sistemini soyle yardimci olayim.

    Tahminimce bilgisayarindaki donanimlarindan herhangi biri acpi destekli olmadigi icin bu sorun ortaya cikmis olabilir.Bunu anlamak icin bilgisayar calisirken stund by konumuna al ve stund by konumuna aldiginda ekranda bir sorun yuzunden stund by konumuna gecmedigini anlatan bir yazi cikar eger sorun buysa ,o zaman gosterdigi sorunun hangi donanima ait oldugunu anlarsin ve o donanimin en son surumunu yukle sorun cozulur.

    Saygilar