Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar başlattan veya görev yöneticisinden kapat deyince pc kapanır gibi oluyor ancak reset atıp yine açılıyor.Combofix denedim olmadı
""başlat -> çalıştır ekranına regedit yaz.
gelen ekranda HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop menüsü altında
AutoEndTasks ve AutoEndTask değerini 1 yap""
Denedim yine olmadı..Sistem: XP.....Sizce ne yapmalıyım?