• 13-03-2026, 13:22:33
    #1
    Merhabalar

    Link bi arkadaşımdan bunu alacağım. Tertemiz 2-3 yıllık laptopmuş. Alma amacım cs Valo tarzında oyunları akıcı oynatması sizce oynatır mı. Üstüne ram yükseltmesi yapabilirim. Fiyat 18-20 arası sizce mantıklı ?
  • 13-03-2026, 13:31:50
    #2
    Fiyat ne istediler hocam
  • 13-03-2026, 13:36:54
    #3
    victus hall sensör kronik arızası diye araştırın, bu modelde varsa dikkat edin.
  • 13-03-2026, 13:45:27
    #4
    TV gibi monitör var lazımsa not bırakıyorum

    https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html
  • 13-03-2026, 13:56:17
    #5
    avkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat ne istediler hocam
    18 yada 20 olacak hocam konuda yazmıştım
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    victus hall sensör kronik arızası diye araştırın, bu modelde varsa dikkat edin.
    Victus 16 alırken de bu sorunu duymuştum bi sorun çıkarmadı tamamen şans ys kusursuz bir model yok maalesef
  • 13-03-2026, 13:57:10
    #6
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TV gibi monitör var lazımsa not bırakıyorum

    https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html
    Evde olsam alırdım yurttayım hocam
  • 13-03-2026, 14:07:31
    #7
    eğer gerçek gömülü w11 lisanslı haliyle ise 16 üstü etmez. eğer freedos ise 13-14 üstüde etmez. şuan net hatırlamadım ama hall sensörü var taiwan çıkışlı ülkede sorunsuz. hindistan çıkışlı sorunlu diye hatırlıyorum
  • 13-03-2026, 14:45:35
    #8
    bytwitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer gerçek gömülü w11 lisanslı haliyle ise 16 üstü etmez. eğer freedos ise 13-14 üstüde etmez. şuan net hatırlamadım ama hall sensörü var taiwan çıkışlı ülkede sorunsuz. hindistan çıkışlı sorunlu diye hatırlıyorum
    Bu Çin hocam freedostur büyük ihtimalle
  • 13-03-2026, 15:34:19
    #9
    20bin civarına RTX 2050 alınmamalı diye düşünüyorum, piyasadan biraz uzak kaldım da 3050 vardır diye tahmin ediyorum veya 3060. Deneyimli arkadaşlar yanıtlar.