• 13-03-2026, 16:32:08
    #10
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20bin civarına RTX 2050 alınmamalı diye düşünüyorum, piyasadan biraz uzak kaldım da 3050 vardır diye tahmin ediyorum veya 3060. Deneyimli arkadaşlar yanıtlar.
    Bende öyle düşünüyorum hocam ya
  • 13-03-2026, 21:08:23
    #11
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Çin hocam freedostur büyük ihtimalle
    kötü bir laptop değil ama o para bu bilgisayara haram yani çok tepe bir fiyat ben şahsen o parayı buna vermem
  • 13-03-2026, 21:12:29
    #12
    Victus HP değil HP Afrika için üretti ve Afrika bu ne rezillik diye geri çevrildi Kasa erimesine kadar kronik sorunları var
  • 13-03-2026, 22:37:27
    #13
    bytwitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü bir laptop değil ama o para bu bilgisayara haram yani çok tepe bir fiyat ben şahsen o parayı buna vermem
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Victus HP değil HP Afrika için üretti ve Afrika bu ne rezillik diye geri çevrildi Kasa erimesine kadar kronik sorunları var
    Teşekkür ederim hocalarım