• 21-03-2007, 13:57:25
    #19
    birtane bana ayırısan sevinirim saat 16,00 gibi goruselim.
  • 21-03-2007, 15:11:23
    #20
    Tamam
    1 tane 2gb ayırdım.

    Alıpta kullanmaya başlayan arkadaşlar yorum yazarsa çok sevinirim.
  • 21-03-2007, 21:12:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kargo parası ne kadar yazıo evde olmuycam... evdekilere para bırakıcam
  • 21-03-2007, 22:33:08
    #22
    123oo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo parası ne kadar yazıo evde olmuycam... evdekilere para bırakıcam
    Ödeme yaparken kargo parası ücrete dahil ediliyor.
  • 22-03-2007, 02:29:59
    #23
    32 ytl olursa bi tane alabilirim
  • 22-03-2007, 07:18:44
    #24
    Msne ekledim bitane ayırmayı unutma akşam görüşelim.
  • 22-03-2007, 08:20:03
    #25
    22.03.2007 07:55 Bursa Hub şubeden Geldi Ankara Hub


    şu an ankaradaymış benim kargo öğleden sonra ulaşır galiba giresuna
  • 22-03-2007, 13:36:26
    #26
    @Karali msn e çoğu zaman destek departmanındaki arkadaşlar bakıyorlar. Sanırım akşam bende buralardayım

    Muratcem Sipariş dün verilmiş bugün elinde Yeterince hızlı sanırım.
  • 24-03-2007, 11:59:43
    #27
    Şuanki satış fiyatı 33,56 YTL

    Kampanya devam ediyo R10da flash diski olmayan kalmasın