• 14-06-2024, 20:04:50
    #1
    16 ram ve ryzen 5600g var. ( Yeni taktım bu arada) CS2 yukliyim dedim ama ilk siyah ekran açılır gibi oluyor sonra oyun kapanıyor.
    1 GB lik ekran kartı vardı onu taktım oyuna giriyorum fakat bu seferde oyun kasıyor mausu hareket ettiryorum o başka yere dönüyor, sinir bozucu.
    Acaba sistemi kurarken eksik birseymi yaptım ,5600g ile rahat oynan bir oyun internette gördüğüm kadarıyla.
    Sistem eksikliklerini taratabilecegim bı formül flan varmı yada ne önerirsiniz
  • 14-06-2024, 20:10:20
    #2
    apu cpu mu ile mi girmeye çalışıyorsunuz
  • 14-06-2024, 20:10:34
    #3
    source 2 motoru source motoruna göre çok ağır (maalesef) ekran kartsız kolay kolay oynayamazsınız ki 1 gb'lık ekran kartından bahsetmişsiniz oynayabilmeniz için ya mükemmel bir işlemciye sahip olmalısınız yada orta segment bir ekran kartına . ben şahsen bütçen kısıtlıysa bu oyun için ekran kartı yada işlemci upgrade'lemeni önermem hileden geçilmiyor oyun oynasan da tad alamazsın .

    cs2 cs'nin sonudur hayal kırıklığıdır.
    • GLAADIO
    GLAADIO bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-06-2024, 20:22:34
    #4
    PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apu cpu mu ile mi girmeye çalışıyorsunuz
    Evet
  • 14-06-2024, 20:56:18
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    source 2 motoru source motoruna göre çok ağır (maalesef) ekran kartsız kolay kolay oynayamazsınız ki 1 gb'lık ekran kartından bahsetmişsiniz oynayabilmeniz için ya mükemmel bir işlemciye sahip olmalısınız yada orta segment bir ekran kartına . ben şahsen bütçen kısıtlıysa bu oyun için ekran kartı yada işlemci upgrade'lemeni önermem hileden geçilmiyor oyun oynasan da tad alamazsın .

    cs2 cs'nin sonudur hayal kırıklığıdır.
    bu arkadaşa bakmayın cs2 hayal kırıklığı değildir aksine her gün yeni güncellemeler ile oyunu daha bir oynanır hale getiriyorlar asıl cs go olarak kalsaydı oyun sonu olurdu
  • 14-06-2024, 20:57:00
    #6
    GLAADIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    harici bir ekran kartı almanızı tavsiye ediyorum apu ile bu oyunu zor oynarsınız.
  • 15-06-2024, 08:30:06
    #7
    PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaşa bakmayın cs2 hayal kırıklığı değildir aksine her gün yeni güncellemeler ile oyunu daha bir oynanır hale getiriyorlar asıl cs go olarak kalsaydı oyun sonu olurdu
    Malesef ne dersen de hayal kırıklığı valve source2 ye ayıracağı bütçeyi önce anticheat'e harcasaydı şuan çok daha farklı yerdeydi + farkındamısın bilmiyorum ama valorant davasından sonra her karakterin özelliği olan yeni bir oyun çıkartmaya çalışıyor mesele oyuncularını geri kazannaksa bu tür bi oyunmu gerekli sence yada böyle bir anticeat ile sence böyle bi oyun çıkarsa(ilk günler bu duruma dahil değil) ne kadar fark atabilecek . Valve oyunlarını severim ama benim gözümde herşeyi yarım yamalak bırakan bir şirket .

    Kısacası takım tutar gibi birşeyleri tutmayı bırakmalıyız ki görüşler ve fikir ayrılıkları ortaya çıkabilsin değilmi yanlış anlamayın iyi günler