Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
source 2 motoru source motoruna göre çok ağır (maalesef) ekran kartsız kolay kolay oynayamazsınız ki 1 gb'lık ekran kartından bahsetmişsiniz oynayabilmeniz için ya mükemmel bir işlemciye sahip olmalısınız yada orta segment bir ekran kartına . ben şahsen bütçen kısıtlıysa bu oyun için ekran kartı yada işlemci upgrade'lemeni önermem hileden geçilmiyor oyun oynasan da tad alamazsın .

cs2 cs'nin sonudur hayal kırıklığıdır.
bu arkadaşa bakmayın cs2 hayal kırıklığı değildir aksine her gün yeni güncellemeler ile oyunu daha bir oynanır hale getiriyorlar asıl cs go olarak kalsaydı oyun sonu olurdu