• 11-03-2024, 21:22:05
    #1
    Merhaba, kardeşim bilgisayar mühendisliği okuyor. Ona almayı düşünüyorum. Bu laptop sizce yeterli olur mu güzel bir laptop mu? Teşekkürler.
    https://www.trendyol.com/casper/exca...m_source=share
  • 11-03-2024, 21:23:31
    #2
    Google ADS & SEO ❄️
    Güzel duruyor fakat marka olarak ASUS önerebilirim
  • 11-03-2024, 21:31:24
    #3
    Güzel hocam ama monster öneririm bende 2 senedir kullanıyorum çok memnunum. Daha yeni 1 ay oldu kız arkadaşıma aldık oda çok memnun öneririm.
  • 11-03-2024, 21:40:20
    #4
    doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam ama monster öneririm bende 2 senedir kullanıyorum çok memnunum. Daha yeni 1 ay oldu kız arkadaşıma aldık oda çok memnun öneririm.
    Monster pişmanlıktır. Laptop aldım aynı gün hoparlörü bozuldu tamire gitti geldi usbler çalışmıyordu. Yeni laptop gönderdiler o da şarj olmayınca iade aldım
  • 11-03-2024, 21:42:16
    #5
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster pişmanlıktır. Laptop aldım aynı gün hoparlörü bozuldu tamire gitti geldi usbler çalışmıyordu. Yeni laptop gönderdiler o da şarj olmayınca iade aldım
    doğrudur hocam alırken bende çok şikayet okudum vs ama hani Allah var hiç bir şey olmadı ne ilk açtığım zamanlarda ne kullanım sırasında 3 - 4 kere hatta linux - win kaldırıp kurdum ettim bana mısın demedi
  • 11-03-2024, 21:47:40
    #6
    excalıbur 16gb ram i7 6. nesıl verım dilersen hocam 14k fiyat
  • 11-03-2024, 21:51:23
    #7
    Misafir; hocam ek olarak 4050 ve 3050 tarzı ekran kartlarından uzak durun
  • 11-03-2024, 22:01:37
    #8
    monster kullanıyordum ekranı kendiliğinden bozuldu muhteşem mükemmel bir garanti süreci var makine gitti ekrnı değişti bakımları yapıldı geldi 3 gün sürdü.
    linkteki laptop için konuşmak gerekirse g770 serisini aldım kardeşime soğutma olarak iyi ve hoşuma gitti.
    Kendime g870 serisi 4060 sipariş ettim. Yalnız trendyol baya hesaplı veriyor ben hepsiburadadan aldım trendyola göre yüksek fiyat
    Görsem trendyoldan alırdım
  • 11-03-2024, 22:09:27
    #9
    4050 fiyatına değecek iyi bir ekran kartı değil. Başka modelleri araştırmanızı tavsiye derim. Eğer bütçenin üst sınırı varsa öneri yapabilirim.