cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monster pişmanlıktır. Laptop aldım aynı gün hoparlörü bozuldu tamire gitti geldi usbler çalışmıyordu. Yeni laptop gönderdiler o da şarj olmayınca iade aldım
doğrudur hocam alırken bende çok şikayet okudum vs ama hani Allah var hiç bir şey olmadı ne ilk açtığım zamanlarda ne kullanım sırasında 3 - 4 kere hatta linux - win kaldırıp kurdum ettim bana mısın demedi