Merhaba, kardeşim bilgisayar mühendisliği okuyor. Ona almayı düşünüyorum. Bu laptop sizce yeterli olur mu güzel bir laptop mu? Teşekkürler.
https://www.trendyol.com/casper/exca...m_source=share
Bu bilgisayar iyi mi? | R10+
11
●312
- 11-03-2024, 21:23:31Güzel duruyor fakat marka olarak ASUS önerebilirim
- 11-03-2024, 21:40:20Monster pişmanlıktır. Laptop aldım aynı gün hoparlörü bozuldu tamire gitti geldi usbler çalışmıyordu. Yeni laptop gönderdiler o da şarj olmayınca iade aldımdoganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2024, 21:42:16doğrudur hocam alırken bende çok şikayet okudum vs ama hani Allah var hiç bir şey olmadı ne ilk açtığım zamanlarda ne kullanım sırasında 3 - 4 kere hatta linux - win kaldırıp kurdum ettim bana mısın demedicagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2024, 22:01:37monster kullanıyordum ekranı kendiliğinden bozuldu muhteşem mükemmel bir garanti süreci var makine gitti ekrnı değişti bakımları yapıldı geldi 3 gün sürdü.
linkteki laptop için konuşmak gerekirse g770 serisini aldım kardeşime soğutma olarak iyi ve hoşuma gitti.
Kendime g870 serisi 4060 sipariş ettim. Yalnız trendyol baya hesaplı veriyor ben hepsiburadadan aldım trendyola göre yüksek fiyat
Görsem trendyoldan alırdım - 11-03-2024, 22:09:274050 fiyatına değecek iyi bir ekran kartı değil. Başka modelleri araştırmanızı tavsiye derim. Eğer bütçenin üst sınırı varsa öneri yapabilirim.