doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel hocam ama monster öneririm bende 2 senedir kullanıyorum çok memnunum. Daha yeni 1 ay oldu kız arkadaşıma aldık oda çok memnun öneririm.
Monster pişmanlıktır. Laptop aldım aynı gün hoparlörü bozuldu tamire gitti geldi usbler çalışmıyordu. Yeni laptop gönderdiler o da şarj olmayınca iade aldım