• 15-05-2009, 22:12:20
    #1
    arkadaşın laptopa 2 gb lık iki tane kingston ram aldık ama hangisini takarsak takalım pc açılmıyor.

    üzerinde daha önceden 2 tane 512 şer mb 667 mhz lik ram vardı.bizde yine 667 mhz aldık ama olmuyor.takıp pc yi açmak isteyince power ışığı yanıp sönüyor. birde bitane 2gb bitanede 512 takınca sistem açılıyor ama reset atıyor hemen ardından. Anlamadım gitti neden olabilir.

    Toshiba Satellite A200 (PSAE3)
  • 15-05-2009, 22:20:20
    #2
    Tam emin olmamakla beraber laptop un desteklediği ram miktarından yüksek ram takıyor olabilirsiniz.mesela laptop maximum 1 veya 2 gb ram destekliyor olabilir siz 2,5 ~ 4 gb takıyorsunuz.
  • 15-05-2009, 22:31:22
    #3
    ram hızı ne kadar? eskileri 667 mhz demişsiniz. anakartınız 667 nin üstünü desteklemiyor olabilir. anakart modeline bakıp internetten desktekliyor mu bakabilirsiniz.
  • 15-05-2009, 22:37:21
    #4
    max 2 gb destekliyor makina yani 1 tane 2 gb kingston ile çalışması lazım ama olmuyor.

    eskileride 667 idi bu aldığımızda 667 hmz
  • 16-05-2009, 09:00:29
    #5
    bilemedim. ramleri kontrol etmek için başka bir makinede deneyebilirsiniz. çalışırsa sorun laptopta.
  • 16-05-2009, 10:18:44
    #6
    Makina tek 2 gb lik ramı desteklemiyormuş. 2x1gb şekilde yaptık.