arkadaşın laptopa 2 gb lık iki tane kingston ram aldık ama hangisini takarsak takalım pc açılmıyor.

üzerinde daha önceden 2 tane 512 şer mb 667 mhz lik ram vardı.bizde yine 667 mhz aldık ama olmuyor.takıp pc yi açmak isteyince power ışığı yanıp sönüyor. birde bitane 2gb bitanede 512 takınca sistem açılıyor ama reset atıyor hemen ardından. Anlamadım gitti neden olabilir.

Toshiba Satellite A200 (PSAE3)