• 05-02-2007, 17:14:45
    #1
    Selam,

    7 yıldır beraber çalıştıgım arkadaşımla kendi cafemizi açmaya karar verdik ve pc confıgleri için sizden yardım bekliyoruz.

    30+1 bizim için uygun sayıdır ve bu sayıdaki bilgisayar için
    40.000 ile 45.000 YTL bütçemiz var. ve benim kafam allak bullak oldu birde sizin fikrinizi almak istedim.

    önerilerinizde kaynak belirtebilirseniz çok iyi olur arkadaslar.

    PC'ler genel olarak oyun bilgisayarı olacaktır.
  • 06-02-2007, 00:32:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle hayırlı uğurlu olsn

    intel p4 2.4
    512ddr ram
    80gb hdd
    256 lık güzel bir ekran kart(önerim:Ati Radeon 9200 )
    Gigabyte Anakart
    17'' monitor (lcd olursa güzel olur)
  • 15-02-2007, 20:39:22
    #3
    Aşağıdaki gibi bir sistem işinizi görür.

    Pentium 4 641 P4 3.2 GHz LGA775 2MB 800Mhz
    Anakart
    1 GB, 667 MHz, DDR II
    17", 1280x1024, 8ms, 0.264mm Siyah Monitör
    SAPPHIRE 256 MB Radeon X1600Pro,PCI-Ex,GDDR2
    SAMSUNG 120 GB, 7200 RPM, 8 MB, NCQ, SATA
    kasa
    dvdrw
    Microsoft wireless Klavye mouse seti

    Toplam 848$+KDV (ortalama 1400YTL)
  • 15-02-2007, 20:47:45
    #4
    Amd athlon 3200 +64
    Anakart amd
    1 GB, DDR II
    17", 1280x1024, monitor
    SAPPHIRE 256 MB Radeon X1600Pro,PCI-Ex,GDDR2
    SAMSUNG 80 GB, 7200 RPM,

    ayrıca güvenlik görevlisi alın. sonra gangsterler takılır cafeye
  • 15-02-2007, 20:54:18
    #5
    İşlemci AMD 3500 940 P
    Anakart MSI 7260 K9N-F550
    Ram 512 Dual Kingston DDR2 533 MHZ
    HDD 160 GB SATA2 Samsung
    Monitör DELL 19 LCD
    Ekran Kartı PALIT 256 MB 7600GT PCI EX
    Kasa ASUS TA250 350W
    Klavye-Mouse Microsoft Value Pack PS2 Set
    FDD 1.44 Floopy


    Böyle karar verdik biz Sanırım haftaya açılışı yapıcaz.

    Tesekkürler öneriler için
  • 15-02-2007, 20:58:14
    #6
    Misafir
    Cafo bence hdd yi yüksek almışsın 160gb e gerek yok kafede 80 gb yeter onun yerine ram i 1gb 667mhz DDR II alırsan daha çok verim alırsın sistemden...

    Ayrıca bu arada anamakineye 400gb filan hdd al bence çünkü müzik,film vb. şeyleri anamakineye yükler diğer makinelerde paylaşım verirsin bu işlem sonucunda diğer makinelerde kasılmamış olur...
  • 15-02-2007, 20:58:36
    #7
    anakart kesinlikle AMD olsun gerisini de kafana göre ayarla
    512 ddr ram
    80 gb hdd
    256 ekran kartı
    17'' mönitör vs vs
  • 01-03-2007, 16:58:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Pentium 4 3.0 775 pin
    512 DDR
    Foxcon anakart (istediğinizi alabilirsiniz fiyat farkı olabilir)
    80 gb hdd
    256 mb ekran kartı
    dvd writer
    klavye mosue
    17 LCD Vestel monitör

    bir cafe için ideal özelliklere sahiptir

    tanesini 920 YTL den ayarlarım. Kdv Dahil

    hatta dvd writere de gerek yok onuda düşersek 880 ytl ye falan gelir.

    Not : peşin alımlarda bu ücret geçerlidir.
  • 01-03-2007, 17:09:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Cafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci AMD 3500 940 P
    Anakart MSI 7260 K9N-F550
    Ram 512 Dual Kingston DDR2 533 MHZ
    HDD 160 GB SATA2 Samsung
    Monitör DELL 19 LCD
    Ekran Kartı PALIT 256 MB 7600GT PCI EX
    Kasa ASUS TA250 350W
    Klavye-Mouse Microsoft Value Pack PS2 Set
    FDD 1.44 Floopy
    Böyle karar verdik biz Sanırım haftaya açılışı yapıcaz.
    Tesekkürler öneriler için
    Öncelikle hayırlı olsun.
    Monitör 19" çok gereksiz olmuş. Fiyatta büyük oynama yapacaktır.
    160 GB Hdd çok fazla olmamış. 80 GB ile arasında çok fark yok. Fiyat olarak. Ama benim de kullandığım Seagate için söylüyorum. Bir bak bence.
    Birde cafe nerde açılıyor merak ettim.