Selam,
7 yıldır beraber çalıştıgım arkadaşımla kendi cafemizi açmaya karar verdik ve pc confıgleri için sizden yardım bekliyoruz.
30+1 bizim için uygun sayıdır ve bu sayıdaki bilgisayar için
40.000 ile 45.000 YTL bütçemiz var. ve benim kafam allak bullak oldu birde sizin fikrinizi almak istedim.
önerilerinizde kaynak belirtebilirseniz çok iyi olur arkadaslar.
PC'ler genel olarak oyun bilgisayarı olacaktır.
30+1 PC İçin Tavsiyeler
9
●1.022
- 15-02-2007, 20:39:22Aşağıdaki gibi bir sistem işinizi görür.
Pentium 4 641 P4 3.2 GHz LGA775 2MB 800Mhz
Anakart
1 GB, 667 MHz, DDR II
17", 1280x1024, 8ms, 0.264mm Siyah Monitör
SAPPHIRE 256 MB Radeon X1600Pro,PCI-Ex,GDDR2
SAMSUNG 120 GB, 7200 RPM, 8 MB, NCQ, SATA
kasa
dvdrw
Microsoft wireless Klavye mouse seti
Toplam 848$+KDV (ortalama 1400YTL) - 15-02-2007, 20:54:18İşlemci AMD 3500 940 P
Anakart MSI 7260 K9N-F550
Ram 512 Dual Kingston DDR2 533 MHZ
HDD 160 GB SATA2 Samsung
Monitör DELL 19 LCD
Ekran Kartı PALIT 256 MB 7600GT PCI EX
Kasa ASUS TA250 350W
Klavye-Mouse Microsoft Value Pack PS2 Set
FDD 1.44 Floopy
Böyle karar verdik biz
Sanırım haftaya açılışı yapıcaz.
Tesekkürler öneriler için - 15-02-2007, 20:58:14MisafirCafo bence hdd yi yüksek almışsın 160gb e gerek yok kafede 80 gb yeter onun yerine ram i 1gb 667mhz DDR II alırsan daha çok verim alırsın sistemden...
Ayrıca bu arada anamakineye 400gb filan hdd al bence çünkü müzik,film vb. şeyleri anamakineye yükler diğer makinelerde paylaşım verirsin bu işlem sonucunda diğer makinelerde kasılmamış olur... - 01-03-2007, 16:58:24Üyeliği durdurulduPentium 4 3.0 775 pin
512 DDR
Foxcon anakart (istediğinizi alabilirsiniz fiyat farkı olabilir)
80 gb hdd
256 mb ekran kartı
dvd writer
klavye mosue
17 LCD Vestel monitör
bir cafe için ideal özelliklere sahiptir
tanesini 920 YTL den ayarlarım. Kdv Dahil
hatta dvd writere de gerek yok onuda düşersek 880 ytl ye falan gelir.
Not : peşin alımlarda bu ücret geçerlidir. - 01-03-2007, 17:09:03Üyeliği durdurulduÖncelikle hayırlı olsun.Cafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monitör 19" çok gereksiz olmuş. Fiyatta büyük oynama yapacaktır.
160 GB Hdd çok fazla olmamış. 80 GB ile arasında çok fark yok. Fiyat olarak. Ama benim de kullandığım Seagate için söylüyorum. Bir bak bence.
Birde cafe nerde açılıyor merak ettim.
Sanırım haftaya açılışı yapıcaz.