Cafo bence hdd yi yüksek almışsın 160gb e gerek yok kafede 80 gb yeter onun yerine ram i 1gb 667mhz DDR II alırsan daha çok verim alırsın sistemden...
Ayrıca bu arada anamakineye 400gb filan hdd al bence çünkü müzik,film vb. şeyleri anamakineye yükler diğer makinelerde paylaşım verirsin bu işlem sonucunda diğer makinelerde kasılmamış olur...