• 13-04-2009, 22:57:29
    #1
    Selamlar,

    Ekranda yoğun grafikler olduğu zaman (flash uygulamalar, photoshopta yaptığım hızlı işlemler.) vb hoparlörümde büyük bir cızırtı meydana geliyor. Müzik dinleme keyfii yok ediyor. Şuanda bile pat pat cızır. duramıyorum.

    Yardım eden hediyesini alır.

    İyi çalışmalar.
  • 13-04-2009, 23:02:39
    #2
    Misafir
    1-) Mesela 2+1 se 4+1 ayarında vs.. olabilir, ses kartın onboard'sa sound effect manager'e gir oradan speaker configratıon bölümünden ayarlayabilirsin.

    2-) Ses driverini tekrar yüklemeyi deneyebilirsin.

    3-) Kabloların tam olarak takılı olduğundan emin ol.

    Aklıma gelenler bunlar
  • 13-04-2009, 23:06:37
    #3
    hoparlörüm basit kendi yapımım güzel ses veren tek buffer lik birşey. Sağlam olduğuna eminim. Yeni formatlandı driver kontrol edildi. Ekran la ne alakası var anlamadığım
    pat pat ediyor cızırdıyor ekranın durumna göre.
  • 13-04-2009, 23:18:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dinlediğin şarkılarda sorun olabilir, bende bazı şarkıları dinlerken bir ekrandan bir ekrana geçerken şarkı tutukluyor, mesela messengerı alta alıp küçültürken şarkı 0.5 sn. kadar duraklıyor... başka bir şarkıda dene birde...
  • 13-04-2009, 23:18:39
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Patlar 0 2 güne
  • 13-04-2009, 23:29:05
    #6
    bu durumun değişik sebepleri var, hoparlorün bozukluğundan kaynaklanmıyor.

    1. herhangi bir usb aygıt yol açabilir, mesela pcye wireless adapter taktığımda bende aynı sorunu taşıyorum, o yüzden kabloyla bağladım modeme pcyi.
    2. (onboard ses kartı ise) biosta onun codec ayarı olması lazım, onu değiştirip deneyebilirsin.
    3. genelde ön ses panelleri(kasaların önündeki jak yuvaları, anakarta bağlanıyor) bu sorunu yaşıyor, arkadan bağlamanı öneririm.
    4. anakart ve cdrom/dvdrom arasında, sata/ide kablosu ve güç kablosu haricinde herhangi bir kablo bağlı ise onu çıkar.

    aklıma gelenler bunlar.
  • 13-04-2009, 23:51:19
    #7
    Xeraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dinlediğin şarkılarda sorun olabilir, bende bazı şarkıları dinlerken bir ekrandan bir ekrana geçerken şarkı tutukluyor, mesela messengerı alta alıp küçültürken şarkı 0.5 sn. kadar duraklıyor... başka bir şarkıda dene birde...
    Şarkı ile alakalı bir durum yok, film, animasyon herşeyde cızırdıyor.

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patlar 0 2 güne
    Senin ağzından hayırlı bi kelime çıkmışmıydıki zaten

    theFallen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu durumun değişik sebepleri var, hoparlorün bozukluğundan kaynaklanmıyor.

    1. herhangi bir usb aygıt yol açabilir, mesela pcye wireless adapter taktığımda bende aynı sorunu taşıyorum, o yüzden kabloyla bağladım modeme pcyi.
    2. (onboard ses kartı ise) biosta onun codec ayarı olması lazım, onu değiştirip deneyebilirsin.
    3. genelde ön ses panelleri(kasaların önündeki jak yuvaları, anakarta bağlanıyor) bu sorunu yaşıyor, arkadan bağlamanı öneririm.
    4. anakart ve cdrom/dvdrom arasında, sata/ide kablosu ve güç kablosu haricinde herhangi bir kablo bağlı ise onu çıkar.

    aklıma gelenler bunlar.
    Kontrol edip tekrardan yazacağım.
  • 13-04-2009, 23:53:58
    #8
    Benimde aynen başıma gelmişti,ana ses bölümündeki dengelerle,birazda ses oranlarıyla oynamıştım anca biraz düzelmişti.
  • 16-04-2009, 23:39:11
    #9
    Arkadaşlar 3 gündür uğraşmama rağmen sorunu bugün çözdüm. Ekran kartımın fanı çalışmıyormuş ve Ekran kartı neredeyse el değmeyecek kadar ısınıyormuş. Buda kasanın ısınmasını sağlıyor, işlemci, harddisk, anakart feci derecede ısınıyor ve ekran kartı daha da çok ısınıyor.

    Bu şekilde hoparlörde bi cızırdama meydana geliyor.

    Ekran kartıma fan taktırdım, extrada 2 tane fan taktım makinaya, hiçbir sorun yok şu anda.

    Bazı arkadaşların başına gelmiş. Sorunun ısınma problemi olduğundan meydana geldiğini anladım ve çözdüm, sizde inceleyebilirsiniz.