Arkadaşlar 3 gündür uğraşmama rağmen sorunu bugün çözdüm. Ekran kartımın fanı çalışmıyormuş ve Ekran kartı neredeyse el değmeyecek kadar ısınıyormuş. Buda kasanın ısınmasını sağlıyor, işlemci, harddisk, anakart feci derecede ısınıyor ve ekran kartı daha da çok ısınıyor.
Bu şekilde hoparlörde bi cızırdama meydana geliyor.
Ekran kartıma fan taktırdım, extrada 2 tane fan taktım makinaya, hiçbir sorun yok şu anda.
Bazı arkadaşların başına gelmiş. Sorunun ısınma problemi olduğundan meydana geldiğini anladım ve çözdüm, sizde inceleyebilirsiniz.