• 03-04-2009, 12:45:16
    #1
    Arkadaşlar ben GIGABYTE GA-EP43C-DS3 model Anakart aldım ve 4 adet Kingston 2 GB 800 mhz Ram taktım fakat 3.35 GB gözüküyor ramlar yardımcı olabilecek arkadaş var mı?

    BIOS'u da güncelledim fakat yine olmadı.
  • 03-04-2009, 12:46:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    O kadar rami görebilmesi için 64 bit işletim sistemin olması gerekiyor . O yüzden göstermiyor.
  • 03-04-2009, 13:07:58
    #3
    Bir de Xp mi kullanıyorsun ? Eğer öyle ise maximum 3.0 gb ram görüyor.
  • 03-04-2009, 13:15:46
    #4
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar rami görebilmesi için 64 bit işletim sistemin olması gerekiyor . O yüzden göstermiyor.
    + 8 gb ramı görmesini istiyorsan 64bit işlemcili xp kurman gerekiyor. 64bit işlemcilerde TÜRKÇE dil desteği yok(sanırım). 32bit işlemci kullanıyorsundur en fazla 3,25GB görükür ram
  • 03-04-2009, 13:16:01
    #5
    XP veya Vista nın 64 bit versyonlarını yüklemen gerekiyor.
  • 03-04-2009, 15:51:27
    #6
    teşekkürler arkadaşlar sağolun