O kadar rami görebilmesi için 64 bit işletim sistemin olması gerekiyor . O yüzden göstermiyor.
+ 8 gb ramı görmesini istiyorsan 64bit işlemcili xp kurman gerekiyor. 64bit işlemcilerde TÜRKÇE dil desteği yok(sanırım). 32bit işlemci kullanıyorsundur en fazla 3,25GB görükür ram