• 21-03-2009, 13:50:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekran açılırken 6 tane ekran cıkıyor. :S daha windows u bile acmadan ekran 6 ya bölünüp 6 tane aynı ekrandan cıkıyor. NE yapmalıyım?

    Format atsam düzelir mi? (format atma sayfasıda 6 tane cıkıyor)
    Yoksa ekran kartında mı problem?
  • 21-03-2009, 13:54:55
    #2
    whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran açılırken 6 tane ekran cıkıyor. :S daha windows u bile acmadan ekran 6 ya bölünüp 6 tane aynı ekrandan cıkıyor. NE yapmalıyım?
    Format atsam düzelir mi? (format atma sayfasıda 6 tane cıkıyor)
    Yoksa ekran kartında mı problem?
    nasıl düzelteceğinden emin değilim ama problem kesinlikle windows'da değil boşa format atma
  • 21-03-2009, 16:51:27
    #3
    bilgisayarı yolladık servise... Sanırım ekran kartıyla ilgili bir sorunmuş
  • 21-03-2009, 16:54:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    windows u bile acmadan ekran 6 ya bölünüp 6 tane aynı ekrandan cıkıyor

    Demişsiniz. Formata Gerek Yok Sorun Windowsla Alakalı değil Çünkü. Ya ekran Kartı Sorunlu Yada BIOS Ayarlarında Sorun Var...