whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran açılırken 6 tane ekran cıkıyor. :S daha windows u bile acmadan ekran 6 ya bölünüp 6 tane aynı ekrandan cıkıyor. NE yapmalıyım?
Format atsam düzelir mi? (format atma sayfasıda 6 tane cıkıyor)
Yoksa ekran kartında mı problem?
nasıl düzelteceğinden emin değilim ama problem kesinlikle windows'da değil boşa format atma