• 24-02-2009, 15:08:51
    #1
    Merhaba,
    Maxtor 160 gb 8mb IDE sabit disk var
    ve kendi bilgisayarımda okuyor şu'an yazı yazıyom size açıyor vs
    ama başka IDE bilgisayarlara taktım hiç biri okuma işlemi yapmıyor. üç bilgisayar'da SİYAY EKRAN - YANIP SÖNÜYOR.
    ama bende bise yok ben şu'an hard disk ile size yazı yazıyom problem nedir?
  • 25-02-2009, 00:04:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    biosta hdd yi görüyor mu ?

    büyük olasılıklka jumper ayarlarında bir sıkıntın var tekrar kontrol et
  • 25-02-2009, 00:07:44
    #3
    Kurumsal Üye
    Başka makineye takarken Slave olarak takıp denediniz mi ?
  • 28-02-2009, 12:54:42
    #4
    başka bilgisayara takarten tek hard disk ve ide senin hdd yi tak ve güvenli modda bir aç açması lazım . büyük bir ihtimal cd rw / dvd rw + diğer hdd vardır ve first second karışıyordur.