Merhaba,
Maxtor 160 gb 8mb IDE sabit disk var
ve kendi bilgisayarımda okuyor şu'an yazı yazıyom size açıyor vs
ama başka IDE bilgisayarlara taktım hiç biri okuma işlemi yapmıyor. üç bilgisayar'da SİYAY EKRAN - YANIP SÖNÜYOR.
ama bende bise yok ben şu'an hard disk ile size yazı yazıyom problem nedir?