• 11-02-2009, 21:16:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar;

    elimde eski bir showmedia tv kartı var ama bir türlü driver bulamadım bulduklarımda çalışmıyor. more tv felan hepsi kurdum ama bir türlü görüntü alamadım yardımcı olurmusnuz
  • 11-02-2009, 21:33:36
    #2
    tam marka model söylerbilir misin ?
  • 11-02-2009, 21:41:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam marka model söylerbilir misin ?
    TV kartın üzerinde yazan

    ShowMedia
    Conexant
    fusion 878A
    25878-13
    CB9267.3
    009 KOREA


    bunlar
  • 11-02-2009, 21:49:01
    #4
    Driver 1
    Driver 2

    Birde bunları dene
  • 11-02-2009, 22:03:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver 1
    Driver 2

    Birde bunları dene

    1nciyi denedim sadece teletext programı kuruyor ve görüntü vermiyor

    2ncide ise xp olarak yok ama 2000 içindeki driveri aygıt yöneticisinden seçtiğim zaman bilgisayar reset çekip duruyor format atmadan düzelmiyor.


    windows 2000 nt tv programı kuruyor ama hangi ülke seçilecek ayar nasıl yapılacak olmuyor