1nciyi denedim sadece teletext programı kuruyor ve görüntü vermiyor
2ncide ise xp olarak yok ama 2000 içindeki driveri aygıt yöneticisinden seçtiğim zaman bilgisayar reset çekip duruyor format atmadan düzelmiyor.
windows 2000 nt tv programı kuruyor ama hangi ülke seçilecek ayar nasıl yapılacak olmuyor