• 16-12-2008, 23:24:40
    #1
    arkadaşlar anakartın üzerinde 2 tane ram yuvası vardı,birisi işlemiyor artık.uzun zaman oldu açıkcası ne oldugunu tamda hatırlamıyorum ama acaba bu yapılabilir mi?yani ram taktıgımda pc ötüp duruyor,açılmıyor.yan yuvaya geçince sorun yok tabi normal açılıyor yani 2.yuvayı kullanayamıyorum.tamir edilmez diye düşünüyorum ama yinede bi sorayım dedim
  • 16-12-2008, 23:27:29
    #2
    Ram bozulmuştur veya dediğin gibi slot bozuktur
  • 16-12-2008, 23:32:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2x1 gb kullanıyorsan ve eğer tamir edilemiyorsa ve anakartı değiştirmek zorunda kalacaksan tek 2gb alternatifini deneyebilirsin bence .
  • 16-12-2008, 23:40:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    merhaba bazı anakartlarda ddr slotu ve ddr2 slotu vardır. sen yanlışlıkla ddr2 yi ddr slotuna takıyo olmayasın veya tam tersi ?
    eğer doğru yere taktığından eminsen onun tamirine vereceğin parayı 2 gb ram alırsan daha iyi olur.
    ilgili ram'e aşağıdaki linkten ulaşabilirsin
    2 GB 800 MHZ DDR2 RAM (KINGSTON)
  • 17-12-2008, 01:09:54
    #5
    yAyAmAz,ram bozuk degil onu biliyorum yani rami taktıgım yuva gitti
    myrmidon,yeni anakart alırsam zaten 2*2 gb alırım o kesin...
    TeknoKar,elimdeki ramlar 1 gb lik ddr 400 ramdi... anakart asus P5S800-VM,bildigim kadarıyla bu anakartta her 2 yuvada ddr...
  • 17-12-2008, 19:38:28
    #6
    benim demek istediğim yeni anakart alırsan 2x1gb tak değil şuanki anakartına bi slota 2 gb takarak idare edebilirsin . Everest programı ile ramlerin özelliklerine de ayrıntılı bakabilirsin..