arkadaşlar anakartın üzerinde 2 tane ram yuvası vardı,birisi işlemiyor artık.uzun zaman oldu açıkcası ne oldugunu tamda hatırlamıyorum ama acaba bu yapılabilir mi?yani ram taktıgımda pc ötüp duruyor,açılmıyor.yan yuvaya geçince sorun yok tabi normal açılıyor yani 2.yuvayı kullanayamıyorum.tamir edilmez diye düşünüyorum ama yinede bi sorayım dedim