• 02-01-2021, 12:52:16
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam flaşınızı uefi olarak yazdırın, biostan değilde fastbot tan başlatın genelde F12 Olur biosuda default yapın
    Uefi yazdırmak için rufus tavsiye ederim
    Tam olarak öyle yapıyorum hocam ama olmuyor
  • 02-01-2021, 13:04:08
    #11
    Bilgisayar de uefi desteği yoksa normal olarak yazdırın hocam o halde muhtemelen sorun tam bu
  • 02-01-2021, 13:12:06
    #12
    harici ekran kartı sizlere ömür gibi gözüküyor. @residense; daha iyi bilir.
  • 02-01-2021, 13:31:11
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar de uefi desteği yoksa normal olarak yazdırın hocam o halde muhtemelen sorun tam bu
    Tam olarak söylediğiniz gibi sayenizde çözdüm sagolun hocam