Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam flaşınızı uefi olarak yazdırın, biostan değilde fastbot tan başlatın genelde F12 Olur biosuda default yapın
Uefi yazdırmak için rufus tavsiye ederim
Tam olarak öyle yapıyorum hocam ama olmuyor