• 03-07-2020, 01:06:02
    #1
    Selamlar, yeni bir sistem topladım. Ekran kartının ısısına bakayım dedim (odam da sıcak normalde) pubg oynarken mesela ultrada da 80 derece mediumda da 80 derece. Ortalama 150-180 fps arası gidiyor. 3600x’le birlikte kullanıyorum. 80’in üstüne çıkmıyor ama. Furmarka soktum 1920x1080’de 75 derece çıktı. Ortalama fps 150. Skor 9026

    Boştayken 45-47 derecede

    Sıkıntılı değerler mi sizce?

    Edit: lordhaseky hocam sağolsun voltajı düşürdü hiç bir performans kaybı olmadan 10 derece soğudu kasa. Hatta 5-10 fps artış bile oldu. Buradan tekrar teşekkürler
  • 03-07-2020, 01:07:19
    #2
    Değil ortalama değerler
  • 03-07-2020, 01:08:21
    #3
    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil ortalama değerler
    Hocam bir de sanırım yaz ayı olmasından dolayı da 1-2 derece oynama olabiliyor. Odam da çok kücük ve hava sirkülasyonu düşük.
  • 03-07-2020, 01:15:36
    #4
    Her chipset için aynı ısı değerleri üzerinden konuşmak tam doğru olmaz ancak yeni nesil ekran kartlarında fan 60 dereceden sonra devreye girdiğini baz alırsak 70 civarı olması normaldir. Ancak ben 100 derecede de stabil çalışan kartlar gördüm. Ama ömrü konusunda özellikle 80 üzeri sorun yaşatabilir diye düşünüyorum.

    Boştaki değerleriniz 40-45 civarı gayet normal ısılar.
    Ekran kartınız sıfır mı 2. el bir kart mı?

    Bu konuda bilgi verirsen daha doğru yönlendirme yaparız.

    EfeEnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, yeni bir sistem topladım. Ekran kartının ısısına bakayım dedim (odam da sıcak normalde) pubg oynarken mesela ultrada da 80 derece mediumda da 80 derece. Ortalama 150-180 fps arası gidiyor. 3600x’le birlikte kullanıyorum. 80’in üstüne çıkmıyor ama. Furmarka soktum 1920x1080’de 75 derece çıktı. Ortalama fps 150. Skor 9026

    Boştayken 45-47 derecede

    Sıkıntılı değerler mi sizce?
  • 03-07-2020, 01:19:46
    #5
    Rakipsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her chipset için aynı ısı değerleri üzerinden konuşmak tam doğru olmaz ancak yeni nesil ekran kartlarında fan 60 dereceden sonra devreye girdiğini baz alırsak 70 civarı olması normaldir. Ancak ben 100 derecede de stabil çalışan kartlar gördüm. Ama ömrü konusunda özellikle 80 üzeri sorun yaşatabilir diye düşünüyorum.

    Boştaki değerleriniz 40-45 civarı gayet normal ısılar.
    Ekran kartınız sıfır mı 2. el bir kart mı?

    Bu konuda bilgi verirsen daha doğru yönlendirme yaparız.
    2 günlük ekran kartı hocam, performans noktasında hiç bir sıkıntısı yok. Fanları tam gaz da çalışmıyor, boğucu bir ses almıyorum. 80’in 1 derece üstüne çok nadir çıkıyor. 80’de sabit duruyor.
  • 03-07-2020, 01:23:40
    #6
    90 dereceye kadar sıkıntı yok hocam. çok normal değerleriniz.
  • 03-07-2020, 01:28:53
    #7
    cnrsngl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 dereceye kadar sıkıntı yok hocam. çok normal değerleriniz.
    İçime su serptiniz hocam, sağolun
  • 03-07-2020, 01:32:25
    #8
    Yükte 80 derece fazla bir ekran kartı için, maksimum 75-77 derece. Ekran kartının ömründen çalarsınız bu şekilde. Ayrıca ekran kartınız yüksek ihtimal Asus Dual, kasanında havalandırması kötü.
    Undervolt öneririm. Yapamazsanız yardımcı olurum.
  • 03-07-2020, 01:36:57
    #9
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükte 80 derece fazla bir ekran kartı için, maksimum 75-77 derece. Ekran kartının ömründen çalarsınız bu şekilde. Ayrıca ekran kartınız yüksek ihtimal Asus Dual, kasanında havalandırması kötü.
    Undervolt öneririm. Yapamazsanız yardımcı olurum.
    Evet hocam asus dual, bahsettiğiniz işlemi ilk defa duydum. Teknik anlamda yeterli bilgiye sahip değilim