Rakipsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her chipset için aynı ısı değerleri üzerinden konuşmak tam doğru olmaz ancak yeni nesil ekran kartlarında fan 60 dereceden sonra devreye girdiğini baz alırsak 70 civarı olması normaldir. Ancak ben 100 derecede de stabil çalışan kartlar gördüm. Ama ömrü konusunda özellikle 80 üzeri sorun yaşatabilir diye düşünüyorum.

Boştaki değerleriniz 40-45 civarı gayet normal ısılar.
Ekran kartınız sıfır mı 2. el bir kart mı?

Bu konuda bilgi verirsen daha doğru yönlendirme yaparız.
2 günlük ekran kartı hocam, performans noktasında hiç bir sıkıntısı yok. Fanları tam gaz da çalışmıyor, boğucu bir ses almıyorum. 80’in 1 derece üstüne çok nadir çıkıyor. 80’de sabit duruyor.