• 30-09-2008, 07:25:39
    #1
    Bios driver güncellemesi yaparken lanet olası laptop kapanırsa, bios silindiğinden
    bilgisayar hiç açılmaz saf gibim ortada kalınır ve "ulan b-k vardı güncelleyecek" denilip kafa duvara vurulabilir..

    Durmumu gayet net anlattım galiba

    evet varmıdır bunun çözümü ?

    forumda bir konu buldum ve

    Alıntı
    1. İlk olarak bir sistem disketi yaratmanız gerekiyor : format a:/q/s
    2. Anakartınızın üreticisinin WEB adresine gidin ve sizin anakartınız için olan yeni BIOS dosyasını indirin. AWDFLASH programını da indirin. AWDFLASH programını ve BIOS dosyasını (BIOS dosyası sıkıştırılmış ise açmanız lazım) diskete kopyalayın. Ve sisteminizdeki Autoexec.bat dosyasını da diskete kopyalayın. Şimdi Disket Sürücünün içindeyken, Autoexec.bat dosyasına sağ tuş tıklayıp düzenle deyin. Autoexec.bat içerisindeki tüm satırları silin. Ve şunları yazın:
    A:\AWDFLASH dosya_adı.xxx /SN /PY /CP /CD /CC
    Örneğin:
    diye devam eden bir çözüm mevcut gibi ama, laptopta disket bulunmadığından
    çözüm önerisi olarak bu konunun linkini göndermemenizi rica ederekten..

    kafam parçalanmadan çözüm önerisi sunabilecek biri var mı ?

  • 30-09-2008, 07:29:57
    #2
    usb disket sürücüsü temin edeceksin
    benim arkadaşımda biosu dağıtmış
    usb disket sürücüsü vermiştim onla halletmişti.
  • 30-09-2008, 07:42:21
    #3
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usb disket sürücüsü temin edeceksin
    benim arkadaşımda biosu dağıtmış
    usb disket sürücüsü vermiştim onla halletmişti.
    usb disket sürüyücü hiç düşünmemiştim.. usb'den bağlıyoruz disket sürücüyü görecek mi acaba.