Bios driver güncellemesi yaparken lanet olası laptop kapanırsa, bios silindiğinden
bilgisayar hiç açılmaz saf gibim ortada kalınır ve "ulan b-k vardı güncelleyecek" denilip kafa duvara vurulabilir..

Durmumu gayet net anlattım galiba

evet varmıdır bunun çözümü ?

forumda bir konu buldum ve

Alıntı
1. İlk olarak bir sistem disketi yaratmanız gerekiyor : format a:/q/s
2. Anakartınızın üreticisinin WEB adresine gidin ve sizin anakartınız için olan yeni BIOS dosyasını indirin. AWDFLASH programını da indirin. AWDFLASH programını ve BIOS dosyasını (BIOS dosyası sıkıştırılmış ise açmanız lazım) diskete kopyalayın. Ve sisteminizdeki Autoexec.bat dosyasını da diskete kopyalayın. Şimdi Disket Sürücünün içindeyken, Autoexec.bat dosyasına sağ tuş tıklayıp düzenle deyin. Autoexec.bat içerisindeki tüm satırları silin. Ve şunları yazın:
A:\AWDFLASH dosya_adı.xxx /SN /PY /CP /CD /CC
Örneğin:
diye devam eden bir çözüm mevcut gibi ama, laptopta disket bulunmadığından
çözüm önerisi olarak bu konunun linkini göndermemenizi rica ederekten..

kafam parçalanmadan çözüm önerisi sunabilecek biri var mı ?